Sami SoftWare

دانلود برنامه های ساخته شده توسط خودم و دیگران!!!

Sami SoftWare

دانلود برنامه های ساخته شده توسط خودم و دیگران!!!

یاهو-یاهو-وبلاگ
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود نسخه1نرم افزار افزایش بازدید

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

مشخصات نسخه1 نرم افزار+راهنما
برنامه افزایش بازدید نسخه1 , این برنامه یکی از برنامه های است که پشت سر هم با 15 مرورگر به وبلاگ و سایت شما وارد می شود و پس از اتمام بازدید دوباره از وبلاگ شما بازدید میکند!!!!!!
این نرم افزا نسخه1 هستش و من از این نسخه بیشتر راضی هستم

******************************
این برنامه با زبان قدرتمند ویژوال بیسیک نوشته و گرافیکی شده است
حدودا 3 روز من برای این برنامه وقت گذاشتم تا کاملا مشکلات و ارور هاشو بگریم تا برنامه ای بدون مشکل را برای شما بسازم.
***توجه به کسانی که کپی برداری می کنند و داخل سایتشون میزارن لطفا کپی نکنید چون ما پیگری میکنیم از طریق سرویس قدرتمند بیان***
تست شده در ویندوز های:
Windows XP:تست شده
Windows Vista:تست شده
Windows 7:تست شده

Windows 8:تست شده

****راهنما****

1:ابتدا وارد برنامه شوید
2:در جای تکست باکس آدرس سایت خود را وارد کنید که توصیه میکنم یک صفحه کم حجم خود را انتخاب کنید
3:روی دکمه START یک بار کلیک کنید تا برنامه اجرا شود

**************دانلود**************
منبع:Sami SoftWare
کپی کردن ممنوع است

پسورد:www.samitm.blog.ir
دانلود

نظرات (۱)

  • زهرا دلآرام
  • چرا آخه !
    پاسخ:
    سلام چی چرا آخه!!!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی